Пятница, 26.04.2024, 00:50
Интересные статьи на все тематики
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2016 » Ноябрь » 3 » Види тонування . Можна затонувати машину по ГОСТу?
01:37
Види тонування . Можна затонувати машину по ГОСТу?

Останнім часом кількість тонованих автомобілів на наших дорогах стало помітно більшим, ніж кількість не тонованих.

При цьому заводським тонуванням оснащується лише порівняно невеликий відсоток автомобілів, переважно преміум - і бізнес-класу, всі інші. 

— тонують самі власники, звернувшись в спеціалізовані компанії або, що рідше, самостійно.
Більшість робить це виключно з естетичних міркувань, інші не люблять, коли хтось зазирає до них в салон, треті захищають себе та пасажирів від сонячних променів.

Так чи інакше, тонування стекол автомобіля – це операція, що не тільки впливає на безпеку руху, але і строго регламентована стандартами, за порушення яких передбачена відповідальність. Тому перед тим, як зайнятися тонуванням свого авто бажано знати эментарные речі про тонування .

Норми і правила

У Росії світлопропускання автомобільних стекол регламентується ГОСТ 27902-88. Допустима світлопропускання бічних стекол автомобіля становить 70%, лобового – 75%.

Під ці норми не підпадає НІ ОДНА тонування , так як світлопропускання чистих автомобільних стекол вже коливається в межах 70-75%.

Замовляйте тонувальну плівку на сайті: http://www.tonirovka.ua/vybor-plenki. Доступні ціни за високу якість.

Якщо на скло наклеїти плівку навіть з мінімальним затемненням – світлопропускання такого скла вже не буде вписуватися в норми, що дасть право інспектору заборонити експлуатацію автомобіля до усунення причини заборони. Тому будь-які тонувальні плівки по ГОСТу» є не більш ніж «завлекалочкой» для тонувальних майстерень.

Окремо варто сказати про «дзеркальних» тонировках — вони взагалі заборонені, так як можуть стати причиною аварійної ситуації у випадку відображення сонячного світла в обличчя іншим водіям.

Що стосується перевірки світлопропускання скла, то працівники ДАІ мають повне право зупинити «занадто темний» автомобіль і провести вимірювання відповідним обладнанням.

Під час проведення вимірювань температура повітря повинна бути в межах від +15 до +25 градусів, а вологість-від 40% до 80%, а атмосферний тиск від 86 до 106 кПа. В інших випадках водій має повне право оскаржувати результати, так як показання приладу можуть бути не точними.

Види тонування 

Незважаючи на те, що на просторах колишнього СРСР найбільшого поширення набула тонувальна плівка, цей вид тонування далеко не єдиний, існують інші:

Новинка останніх років – «електронна тонування » – інакше називається «смарт-склом» або регульованою тонуванням .

Найдорожчий спосіб затемнення скла, світлопропускання такий тонування можна регулювати від «0» до «100%», роблячи затемнення відповідним нормам тоді, коли це необхідно. 

Автомобіль з такою тонуванням можна залишити на стоянці з повністю темними стеклами. І в той же час на такій машині можна їздити з повністю прозорими стеклами, ніяк не заважають огляду.

 Тонування напиленням. Деякі автовласники розглядають цей вид тонування як «незнімну альтернативу плівці», яку, в разі перевірки інспекторами ДАЇ, «не доведеться знімати», посилаючись на те, що вона «заводська».

Однак, потенційним покупцем такої тонування варто знати, що для її нанесення застосовується плазмове або магнетронного напилення та якість цих робіт безпосередньо залежить від умов, в яких ці роботи проводяться. По-справжньому якісно тонування напиленням можна нанести тільки в умовах заводського виробництва, тому в гаражних СТО таку тонування замовляти не варто.

У той же час наявність «заводського» незнімної тонування не звільнить автовласника від необхідності усунути причину затримання автомобіля в разі перевірки світлопропускання інспекторами ДАЇ, а лише сильно ускладнить усунення причини самому власнику.

Знімна тонування – вид тонування , набирає все більшу популярність на наших дорогах завдяки можливості швидкого демонтажу у разі зупинки автомобіля для перевірки інспекторами ДАІ.

Проста по конструкції і нескладна для самостійного монтажу, але має великий недолік у вигляді деформації при попаданні на плівку прямих сонячних променів – така тонування дуже недовговічна.

Арт-тонування – спосіб тонування плівкою, на яку нанесені різні малюнки. В арт-тонування втілюються самі різні ідеї, скло стає єдиним і неповторним. Такий спосіб гарантовано приверне до автомобіля увагу як сусідів по дорожньому руху і пішоходів, так і працівників ДАІ.

Але найбільш популярним видом тонування , головним чином завдяки своїй дешевизні, довгі роки була і залишається звичайна тонувальна плівка, що має світлопропускання від 5% до 60% — на вибір. Саме цей спосіб затемнити скла запропонують у більшості спеціалізованих майстернях.

Крім затемнення такий спосіб допомагає захистити скла. Адже тоноване досить товстою плівкою скло буде мати більшу міцність, що позначиться на його стійкості до періодично прилетающим в скла камінню. Так само таке скло здатне помітно ускладнити життя зловмисникам — його складніше розбити.

Що стосується недоліків тонування , то, перш за все, це погіршення огляду в темний час доби. Навіть якісне тонування , має мінімальну ступінь затемнення, все одно «забирає» свої 15% світла, і в темний час доби це добре відчувається.Особливо під час руху заднім ходом і при перебудуваннях, коли водієві необхідно дивитися в дзеркала заднього виду.

Просмотров: 656 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив записей
Конструктор сайтов - uCoz