Четверг, 25.04.2024, 06:32
Интересные статьи на все тематики
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2016 » Июль » 26 » Чому треба видаляти несправний фільтр сажі
01:03
Чому треба видаляти несправний фільтр сажі

Чому треба видаляти несправний фільтр сажі в Російських умовах у дизельних машин?
Багатий досвід роботи з фільтрами саж дає нам всі підстави стверджувати, що фільтр сажі рано з'явився в Росії. Ми до нього не готові ні з технічної (погана якість палива і невисокий рівень обслуговування сучасних дизелів), ні з моральної (люди не готові платити за екологічний автомобіль і не стимулюються державою в цьому напрямі). В результаті фільтр сажі, на жаль, обіцяє тільки проблеми власникам в Росії, так як не в змозі правильно працювати в наших умовах. Заміна вийшов з ладу фільтр сажі на новий ніяк не гарантує відсутність проблем при подальшій експлуатації.

Чому немає сенсу чистити або промивати фільтр сажі?
Це питання відпадає відразу, якщо Ви побачите, що всередині у забитого фільтр сажі. Конструкція сот фільтр сажі не дозволить рідини пройти через себе. Спробуйте промити шматок бетону. Промивання Керхер представляє зрізання верхнього шару кераміки. Потрібен якийсь дійсно складний технологічний процес, який не можна відтворити в гаражних умовах. Серйозні техцентри такою процедурою займатися не будуть. Вартість її буде суттєвою. Нам невідомі робочі рішення таких промивок.

Скільки проходить новий фільтр сажі в наших умовах?
Однозначно менше, ніж розрахований виробником термін в 100-150 т. Км. Постійна їзда в пробках, підвищений вміст сірки в паливі, можливе несправний стан автомобіля з пробігом зменшують ресурс фільтр сажі.

Як часто відбувається прожиг фільтр сажі?
На різних автомобілях по-різному. Наприклад, мерседес, ауді і бмв постійно проводять регенерацію, підтримую чистоту фільтр сажі. У форда регенерація відбувається в міру досягнення межі затурканості фільтр сажі, супроводжуючись солідною кількістю білого диму.

Чому сажові фільтри виходять з ладу?
Частинки сажі уловлюються сотами фільтр сажі, не потрапляючи в атмосферу. Все б здорово, але розмір фільтра обмежений, а кількість сажі весь час наростає. Вихід - треба цю сажу якось прибрати з фільтра. Найпростіше рішення - спалити. Для цього блок керування двигуном періодично подає команду на прожиг фільтр сажі, впорскуючи дизель безпосередньо в фільтр сажі. Щоб сажа в фільтрі прогорала, потрібна висока температура.

Часті короткі поїздки по місту не можуть достатньо прогріти фільтр сажі. Для запуску автоматичної регенерації потрібно тривалий час їхати по трасі, щоб температурний датчик фільтр сажі визначив необхідну температуру. Таким чином, регенерація не відбувається або відбувається неякісно через слабо розігрітого фільтра. Змушувати водіїв цілеспрямовано створювати умови для запуску запису проблематично.

Неякісне паливо. Кількість сажі залежить від вмісту сірки в дизелі. При завищених показниках фільтр швидше забивається. В результаті частіше відбувається регенерація, а це веде до збільшення рівня масла, так як частина палива стікає по стінках циліндрів в піддон. Властивості такого масла, природно, погіршуються.

Більш детально про те, як видалити сажевий фільтр тут: Q7, как лучше удалять сажевый фильтр и не лучше ли его поменять.

Несправний двигун теж може загальмувати процес регенерації.

Помилка по клапану EGR, несправності паливної апаратури або неправильно закрита пробка паливного бака - і не буде регенерації. Сажа тим часом продовжує накопичуватися, і її видалення стає все більш проблематичним. Повністю пропалити сажу не вдається, залишок неминуче накопичується. Для зношених двигунів характерно під'їдання масла через втомлених поршневих кілець і задубілі маслос'емних ковпачків. Масло з циліндрів потрапляє в вихлопну систему і осідає на сотах фільтр сажі, що підсилює процес забивання фільтр сажі, так як при вигорянні масла утворюється додатковий нагар.

З досвіду видалення забитих сажових фільтрів страждає найбільше перша секція керамічного блоку.

Чому не треба їздити з забитим фільтром сажі?
По-перше, з причини переходу машини в аварійний режим. Машина в такому режимі не їздить, а повзає. З досвіду є люди, які не їздять швидко і готові продовжувати рух далі. Самостійна регенерація після появи значка Check Engine або спіралі розжарювання вже не може відбуватися. При продовженні експлуатації сажа швидко накопичується, повністю закупорюючи вихлопну систему двигуна. Далі гази почнуть прориватися через будь-які доступні виходи, що загрожує поломками турбіни, поршневий групи, клапана ЄДР та системи вентиляції картерних газів. Думаємо, перерахованого вже досить, щоб відпало бажання йти на подібний ризик. При появі перших ознак несправності фільтр сажі не рекомендуємо затягувати з відвідуванням сервісного центру.

Чому недостатньо просто вибити фільтр сажі ломом і поставити його назад?
Навіть якщо грамотно видалити фільтр фізично, без роботи з блоком управління не обійтися. Якщо автомобіль постійно намагається вийти в режим регенерації - він знаходиться в ньому часто і довго, оскільки ЕБУ не бачить результату. Так як регенерація супроводжується функцією послевприска, це призводить до того, що масло розріджується паливом. У свою чергу підйом рівня масла може привести до проворачиванию вкладишів, задирам на циліндрах і порушених.

Заміна фільтру сажі на новий гарантовано вирішує проблему?
Заміна фільтру сажі невигідна по грошах і не дає гарантії, що фільтр буде служити довго. Деякі автолюбителі вважають, що раз машина випущена з фільтром сажі, значить, без нього вона вже не може правильно працювати. Це не так.

Наприклад, бмв Х5 Е70 перших років випуску йшли на Росію без фільтру сажі, а їх аналоги з Європи мали фільтр сажі, американські машини йшли вже з фільтром сажі і сечовиною AdBlue.

Фільтр сажі і система уприскування сечовини - це додаткові системи поліпшення екологічності автомобіля. Тільки з ними машини можуть укладатися в законні євронорми 4 і 5 в тих країнах, де вони встановлені.

У Росії машини без фільтру сажі і сечовини спокійно впишуться в існуючі євронорми, розраховані на якість палива. Не можна мати євро-4 без відповідного палива. Машини з правильно віддаленими системами фільтр сажі і AdBlue працюють абсолютно точно відповідають усім заводським параметрам і поводяться коректно.

Вихрові заслінки перекривають частину впускного каналу, тим самим зменшуючи площу перетину каналу. Прохідне кількість повітря трохи зменшується, при цьому збільшується швидкість руху повітря, створюється вихор. Це потрібно для того, щоб в циліндрі поліпшити змішування повітря і палива. Все добре, але на більшості двигунів вихрові заслінки виконані з пластика не дуже високої якості.

Згодом при пробігах від 100 т. Км відклалися на вихрових заслінках нарости від системи ЄДР (адже ніхто не робить необхідну по обслуговуванню промивку клапан ЄДР раз в 60000 км) разом з температурою роблять пластик крихким, він обламується і засмоктується в двигун, далі йде капітальний ремонт.

Без вихрових заслінок двигун в деяких середніх режимах втратить крутний момент, але ніколи не помре від попадання шматочків пластику в циліндри. Втрату крутного моменту елементарно компенсувати чіп тюнінгом, при цьому можна заощадити на суміжних роботах по перепрограмуванню блоку управління двигуном по потужності і вихровим заслінкам одночасно.

Просто зняти вихрові заслінки не вийде, так як часто на пробігах елементи управління вихровими заслінками мають несправності по електроніці і механіці.

Просмотров: 947 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Конструктор сайтов - uCoz