Среда, 24.04.2024, 23:30
Интересные статьи на все тематики
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2015 » Май » 2 » Як вибрати мотор для лодки
19:16
Як вибрати мотор для лодки

Сьогодні на ринку представлена ​​величезна кількість човнових моторів різних класів, виробників і цінових категорій, а тому зробити вибір на користь конкретної моделі часто дуже складно.
Для того щоб не помилитися у своєму рішенні, необхідно оцінити кожен параметр кожного човнового мотора і оцінити якою мірою він відповідає необхідним умовам експлуатації.

Це не купівля безлімітного тарифу Білайн або МТС, де від правильного рішення залежить економічність його подальшого використання, при виборі мотора вступає критерій важливіші - ваша власна безпека. Тому до підбору двигуна для човна необхідно поставитися вкрай серйозно. Перш ніж приступити до вивчення пропозицій моторів, необхідно спочатку ознайомитися з характеристиками самого човна, подивитися в її паспорті розмір транця, його можна буде співвіднести з параметрами двигуна.

Вибирати мотор потрібно правильно з точки зору як потужності так і ціни, тому я рекомендую лодочные моторы тохатсу.
Це не дорогі і водночас якісні та економічні мотори. 

Всі підвісні човнові мотори діляться на 2 категорії: дво- і чотиритактні. Обидва класи мають свої переваги і недоліки, вибір конкретного залежить від області застосування. Двотактний двигун зустрічається частіше і володіє більшою питомою потужністю. У більшості випадків його характеристик досить для будь-яких потреб. Хоча там, де необхідний підвищений рівень економічності і мінімальні шумові характеристики, є сенс зробити вибір з користь чотиритактної конструкції. Важить ця модель більше, проте перераховані вище переваги цілком це окупають, а менший паливний витрата при інтенсивній експлуатації за 3 роки і зовсім зведе різницю до ціни на немає. Наприклад, якщо ви завзятий рибалка, часто ловите, але переміщується на невеликі відстані, то вам цілком вистачить мотора в 2-3 кінських сили, а якщо ви хочете кататися на водних лижах, то необхідна потужність повинна бути мінімум раз в 15 більше. Купуючи морський катер, зупиніть свій вибір на потужності близько 250 к.с. Не забудьте при цьому враховувати вимоги до потужності човнових моторів, пропоновані виробниками човнів і катерів. А саме, вона не повинна перевищувати максимум, зазначений у паспортних даних човна. Крім того, дуже важливо пам'ятати, що при збільшенні потужності двигуна, його економічність знижується. Так, мотор потужності 250 к.с. споживає близько 90 літрів бензину за годину!

Вибираючи двигун, потрібно ще відповісти на питання: чи потрібен вам режим глиссирования, тобто рух на великій швидкості, при якому вода змочує невелику частину корпусу. У цьому випадку вага човна, екіпажу та вантажу в більшості своїй компенсується підйомної силою, яка створюється саме цією частиною. У режимі водотоннажності під воду занурена значна частина корпусу і сумарна вага компенсується силою Архімеда. Тому якщо режим глиссирования не планує застосовуватися, то вас цілком влаштує мотор малої потужності - від 2 до 15 к.с. Причому кількість кінських сил з цього діапазону визначається виходячи з показника потенційного сумарного ваги, на швидкість додаткові кінські сили вплив практично не роблять, зате можуть викликати надмірне волнообразованіе. Плюс до всього в режимі водотоннажності надто потужний двигун може притопити корму човна, а при невеликих хвилях небезпека «захлеста» різко зростає.

Недолік потужності для човна, який експлуатується в режимі глиссирования, може не тільки не дати розвинути потрібну швидкість, але навіть і не добитися переходу в режим. Умови переходу в режим такі: для човнів з кілем співвідношення потужності до сумарного вазі повинна бути - 1/20, для човнів, оптимізованих для глиссирования - 1/35, а в загальному випадку - 1/25. Надлишок потужності також ні до чого доброго не приведе, він може зробити човен недостатньо стійкою, тобто серйозно зростає ризик перекидання, яке в більшості випадків призводить до фатальних наслідків.

За кордоном існує стандарт щодо обмеження потужності двигуна, у нас існують лише рекомендації. Розрахунок кордону потужності призвести легко, легше, ніж вибрати гарний номер, необхідно просто помножити довжину човна на ширину максимальну транця.

Крім розмірів човни, є ще один дуже важливий параметр, який обмежує потужність двигуна - це характеристика міцності корпусу, який може пошкодитися при дуже сильних і дуже частих ударів хвиль, супроводжуючих режим глиссирования.

Тому, перш ніж визначити максимально допустиму потужність монтируемого мотора так важливо вивчити уважно всі обмеження, які вказані в паспорті човна або катера. Так, якщо економічність для власника не головний параметр, а основною вимогою є висока швидкість, то можна вибрати мотор великої потужності, але все ж не можна забувати про межу, який забезпечить не тільки приємне, але й безпечне плавання. Адже при збільшенні швидкості човна прямо пропорційно зростають т сили, які впливають на корпус.

І наостанок з'ясуємо ще одне важливе питання, яке вибрати запалювання - звичайне або електронне? Раніше часто використовувалася звичайна система запалювання, в якій застосовувався контактний переривник, іскра в ньому була недостатньо сильною. Сьогодні ж, завдяки безконтактної електронної системи запалювання, іскра виробляється достатньо сильна, таким чином, забезпечується надійний запуск і стійка робота на малих обертах. Достатній аргумент на користь вибору системи електронного запалювання - це гарантія того, що ваша прогулянки не буде зіпсована.

Просмотров: 944 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Май 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Конструктор сайтов - uCoz