Вторник, 19.10.2021, 09:00
Интересные статьи на все тематики
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2016 » Август » 7 » ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННЯ ВАНТАЖІВ НА ЗОВНІШНІЙ ПІДВІСЦІ
23:52
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННЯ ВАНТАЖІВ НА ЗОВНІШНІЙ ПІДВІСЦІ

3.1. Підготовку вантажів до транспортування необхідно проводити на спеціальній вантажної майданчику.
3.2. При виконанні робіт на вантажної майданчику з числа працівників "Замовника" призначається відповідальний керівник, в обов'язки якого входить:
- Загальне керівництво роботами на майданчику;
- Спостереження за підготовкою вантажів;
- Контроль ваги вантажів, що транспортуються;
- Визначення центра ваги вантажу і місць кріплення строп на вантаж;
- Перевірка такелажні пристрої;
- Сигналізація екіпажу вертольота про початок і закінчення робіт по подцепке вантажу і його транспортуванні;
- Виконання розпоряджень керівника польотів.

Отримати консультацыъ по перевезенню грузыв ви можете тут: Märkning av kemiska produkter.

3.3. При підготовці вантажів до транспортування і перевезення його до місця подцепкі на постійних аеродромах бригада такелажників повинна бути забезпечена:
- Автокраном;
- Автотягач або трактором, що транспортує вантажі до місця подцепкі;
- Необхідними такелажними тросами, а також м'яким дротом діаметром 3 - 4 мм.
3.4. Транспортування вантажів без зважування і без перевірки положення в підвішеному стані забороняється. При підготовці вантажів до транспортування необхідно:
- За допомогою динамометра і автокрана визначити вагу вантажу, при відсутності автокрана і динамометра транспортуються тільки марковані за вагою і мають документацію вантажі;
- Перевірити стан тросів і елементів тросової підвіски;
- Встановити прокладки з гуми або дерева, щоб троси не торкалися гострих кромок конструкцій вантажу;
- Кріпити стропувальні кільця з системи зовнішньої підвіски до обраних місцях, попередньо візуально перевіривши їх;
- Стропувальні кільця кріпити петлею або зашморгом з контровки м'яким дротом.
3.5. Транспортувати сипучі і дрібноштучні вантажі дозволяється тільки в спеціально призначеній тарі. При цьому заповнювати тару не вище встановленої норми.
3.6. Рідкі матеріали дозволяється транспортувати в ємностях з обов'язковою герметизацією для запобігання від расплесківанія і видування в польоті.
3.7. Легкозаймисті рідини, які мають сильну токсичність, дозволяється транспортувати в спеціальних герметичних контейнерах. Щоб уникнути витоку отруйних парів контейнер слід перевіряти на міцність і герметичність відповідно до інструкції по його експлуатації.
3.8. Тара для перевезення спецрідин повинна мати ярлик із зазначенням шампуні і відповідну попереджувальний напис.
3.9. При наближенні вертольота до майданчика необхідно:
- Видалити всі транспортні засоби з майданчика в заздалегідь відведене місце, розташоване не ближче 70 м від місця подцепкі для вертольота Мі-6 і 50 м - для вертольотів Мі-2 та Мі-4;
- Видалити з майданчика людей, які не мають прямого відношення до виконуваної роботи;
- Керівнику робіт подати команду про відхід стропувальником на відстань 50 м від вантажу в ліву сторону (у напрямку польоту) вертольота.
3.10. До роботи по подцепке вантажів приступати тільки після дозволу командира вертольота.
3.11. Підходити до вертольота для подцепкі вантажу можна тільки по команді керівника робіт. Після подцепкі стропувальником необхідно відійти в безпечне місце, при цьому одному залишитися (на відстані 3 - 5 м від вантажу) і стежити, щоб не порушувалася система стропування вантажу до вибору прослаблених тросів (тобто троси натягнуті).
3.12. Конкретні операції подцепкі вантажів до вертольота слід закріпити за окремими стропувальниками.
3.13. Керівник робіт подає команду бортоператора на підйом вантажу тільки після перевірки:
- Надійності закріплення вантажу;
- Відсутність людей біля вантажу;
- Відсутність перешкод, за які вантаж може зачепитися.
3.14. Щоб уникнути можливих травм робітників наземних бригад при ненавмисному відкритті замку (автоматичного розчіплює пристрої) з'єднання гака основного троса з підвіскою системою вертольота необхідно проводити в стороні від вантажного люка.
3.15. Місце для укладання вантажу необхідно позначати двома прапорцями, розташованими попереду і ззаду по осі вантажу.
3.16. Стропувальником після укладання вантажу і скидання тросів підвіски необхідно:
- За командою керівника робіт підійти до вантажу і відчепити від нього підвіску;
- Подати троси підвіски в вертоліт;
- Після закінчення робіт швидко відійти в безпечне місце.
3.17. Вантаж, що транспортується на зовнішній підвісці, може бути скинутий в польоті в наступних випадках;
- На висінні, якщо використано максимальне значення потужності, а вертоліт починає мимовільно з розворотом вліво знижуватися (права педаль відхилена до упора);
- Випадкове вантажем землю в момент розгону або при гальмуванні;
- При великій розгойдування вантажу, що загрожує безпеці польоту;
- Під час вимушеної посадки;
- Перед посадкою при відмові одного двигуна, коли подальший політ з вантажем неможливий;
- У всіх випадках, пов'язаних з аварійним покиданням вертольота членами екіпажу.
3.18. Знаходження під вантажем і в зоні розгону вертольота категорично забороняється.

Просмотров: 624 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2021
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Август 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архив записей
Конструктор сайтов - uCoz